Lanserer verdensomspennende, altomfattende serviceprogram
Harding har lansert et nytt serviceprogram for hele livsløpet til maritimt livredningsutstyr.
– Tilbakemeldingen vi får fra kundene våre, forteller oss at det de virkelig ønsker seg fra en serviceleverandør, er forutsigbare kostnader og etterlevelse av regelverket, korte servicetider og lengre serviceintervall, sier Roeland Scholtes, Global Service Director hos Harding.
– Harding sitt nye serviceprogram 360, som ble verdenslansert i dag, tar for seg alle disse faktorene, og bidrar til å gi trygghet og mindre nedetid for fartøyene, sier Scholtes.
Ifølge selskapet er Harding 360 utviklet for å sikre best mulig trygghet, driftsklarhet og regelverksetterlevelse for kundenes sikkerhetsutstyr. Harding tar fullt ansvar for pålagte inspeksjoner, tilstandsovervåking, forebyggende service, reservedeler, opplæring og eventuelle reparasjoner.
Harding avgrenser ikke tilbudet til utstyr levert av selskapet. De har allerede fått positive tilbakemeldinger fra ulike kunder, og firmaet er i kontraktsforhandlinger med flere partar rundt om i verden om det nye globale serviceprogrammet.