Nå kan du sikre din bedrift god profilering i Petro.no sitt eget PetroMagasinet på årets store oljemesser.
Magasinet vil ha redaksjonelt fokus på Petro sine journalistiske kjerneområder – leting, feltutvikling, rigg, subsea og vedlikehold og modifikasjon.
Kort sagt; upstream-aktiviteten på norsk sokkel.
Vi vil gjennom artikler, kommentarer og bakgrunnsartikler bidra med oversikt og innsikt i de ulike markedene. I tillegg skal vi ut i felten og formidle de gode historiene. Om gründerne som lykkes. Om bedriften som snudde minus til pluss da oljekrisen kom. Om den nye oppfinnelsen. Om menneskene bak tallene og selskapene.
Petro.no Magasinet vil i 2018 bli distribuert ut på følgende arenaer:
ONS 2018 Stavanger
- Magasinet vil være tilgjengelig i alle magasin-hyller
- Magasinet vil også være tilgjengelig digitalt på Petro.no
- Petro.no vil være sterkt representert på ONS2018
Petro.no er Official Media Supporter på ONS 2018
OTD 2018 i Bergen, Sotra Arena
- Petro.no er hoved Media Partner på OTD og magasinet vil være det eneste offisielle på årets messe
- Magasinet vil bli delt ut til alle utstillere på OTD, Operators Corner og Contractors Market
- Egne hyller med magasinet i inngangspartiet og andre sentrale steder på messe området
- Magasinet vil også være tilgjengelig digitalt på Petro.no
- Petro.no vil være sterkt representert på OTD2018 med bla utstillerstand og øvrig profilering!
Petro.no er Main Media Partner på OTD 2018
Operatørskonferansen NOC, Stavanger:
- Alle deltagere får tildelt Petro Magasinet
Løsning: Petro Magasinet 2018
- 1 helside i Petro Magasinet
- Helsiden kan utformes som en tradisjonell annonse eller en annonseartikkel
- Størrelse 210 x 297 + 4 mm utfallende
- I tillegg får man 3 uker med video profilering på forsiden av Petro.no
Opplag: 10.000
Magasinet vil også være tilgjengelig digitalt på Petro.no
Kontakt oss for mer informasjon
Henrik Svanæs, salgssjef: 48298367 / henrik@petro.no
Stephen Rossnes, strategisk kundesjef: 909 18719 / stephen@petro.no