Publisert 4. februar 2000

Det norske oljeselskap har fått ny logo som skal understreke at selskapet ønsker å bli omtalt som Det norske i dagligtale, og som skal signalisere at selskapet har all sin aktivitet på norsk sokkel.

– Moderne, fargerikt og dristig, syns selskapet selv. Her er den nye logoen til Det norske.

– Vi vet at navnet kan forvirre, og at mange blander oss sammen med DNO International. Nå setter vi dette på plass med en annerledes og kraftfull logo. Nå blir det opp til oss å leve opp til logoen og posisjonen som nest størst på norsk sokkel, sier administrerende direktør i Det norske, Eirik Haugane, i en pressemelding.

Det legges til at det nå er 100 dager siden vedtakene om sammenslåingen til Det norske, og at selskapet har passert 100 ansatte – fordelt på kontorer i Trondheim, Harstad, Stavanger og Oslo.

Siste fra forsiden

+

Enabler har spuddet Venus i Barentshavet

Forlenger kontrakten til Valaris Stavanger

+

Pressemeldingen fra departementet: – Et politisk veiskille for elektrifisering

Bygger ut Bestla for 6,3 milliarder

+

Terminerer kontrakten for Blackford Dolphin – sender riggen til India

Åtte selskaper har søkt om areal for CO2-lagring

Database

Energi24 Database gir enkelt og raskt oversikt og innsikt i kommende prosjekter på norsk sokkel.

Gå til Energi24 Database

Full oversikt over letebrønner

Full oversikt over rigger

Full oversikt over feltutbygginger