Publisert 4. februar 2000

Det norske oljeselskap har fått ny logo som skal understreke at selskapet ønsker å bli omtalt som Det norske i dagligtale, og som skal signalisere at selskapet har all sin aktivitet på norsk sokkel.

– Moderne, fargerikt og dristig, syns selskapet selv. Her er den nye logoen til Det norske.

– Vi vet at navnet kan forvirre, og at mange blander oss sammen med DNO International. Nå setter vi dette på plass med en annerledes og kraftfull logo. Nå blir det opp til oss å leve opp til logoen og posisjonen som nest størst på norsk sokkel, sier administrerende direktør i Det norske, Eirik Haugane, i en pressemelding.

Det legges til at det nå er 100 dager siden vedtakene om sammenslåingen til Det norske, og at selskapet har passert 100 ansatte – fordelt på kontorer i Trondheim, Harstad, Stavanger og Oslo.

Siste fra forsiden

+

Stor suksess med utleige under vatn

Energi24 skifter navn – blir til Petro.no

+

Deimos var tørr

+

Godkjenner PUD for Fram Sør – investeringer på 21 milliarder kroner

Equinor gjør funn i Smørbukk Midt ved Åsgard

+

Beerenberg får refs etter fallulykke på Mongstad

Database

Petro Database gir enkelt og raskt oversikt og innsikt i kommende prosjekter på norsk sokkel.

Gå til Petro Database

Full oversikt over letebrønner

Full oversikt over rigger

Full oversikt over feltutbygginger