I dag lanseres olje- og gassnettstedet Petro.nos nye design.
NYTT DESIGN: På Petro.no. |
Et av Norges fremste nettsteder for olje- og gassbransjen, Petro.no, blir i dag lansert i ny drakt.
– Da vi i fjor lanserte nisjenettstedene PetroNord og PetroMaritim, begynte vi også arbeidet med å samordne alle Petro-nettstedene på samme designmessige lest. Nå er dette arbeidet ferdigstillet med Petro.no, noe som betyr at det vil være lettere for våre lesere å dra nytte av flere nettsteder i PETROmedia-systemet, sier nettredaktør Henrik Arnestad Salthe.
Både ved hjelp av lenker til saker på de ulike nettstedene og en navigeringslinje øverst i designet vil det være lettere for leserne å navigere seg rundt i PetroMedia-universet.
Det nye designet er også laget med tanke på annonsørene, både gamle og nye.
– Det nye designet har både flere og mer varierte annonseplasseringer. Blant nyhetene er småannonser helt til høyre, som er en god anledning for selskaper å teste ut annonsering hos oss, sier daglig leder Erling Holmefjord.
Petro.no er eid og drevet av PETROmedia, som også står som utgiver for blant annet Oilinfo.no