Publisert 4. februar 2000

I dag lanseres olje- og gassnettstedet Petro.nos nye design.

NYTT DESIGN: På Petro.no.

Et av Norges fremste nettsteder for olje- og gassbransjen, Petro.no, blir i dag lansert i ny drakt.

– Da vi i fjor lanserte nisjenettstedene PetroNord og PetroMaritim, begynte vi også arbeidet med å samordne alle Petro-nettstedene på samme designmessige lest. Nå er dette arbeidet ferdigstillet med Petro.no, noe som betyr at det vil være lettere for våre lesere å dra nytte av flere nettsteder i PETROmedia-systemet, sier nettredaktør Henrik Arnestad Salthe.

Både ved hjelp av lenker til saker på de ulike nettstedene og en navigeringslinje øverst i designet vil det være lettere for leserne å navigere seg rundt i PetroMedia-universet.

Det nye designet er også laget med tanke på annonsørene, både gamle og nye.

– Det nye designet har både flere og mer varierte annonseplasseringer. Blant nyhetene er småannonser helt til høyre, som er en god anledning for selskaper å teste ut annonsering hos oss, sier daglig leder Erling Holmefjord.

Petro.no er eid og drevet av PETROmedia, som også står som utgiver for blant annet Oilinfo.no

Siste fra forsiden

+

Bruker tre rigger til å bore 59 brønner på Yggdrasil

+

Inngår ny avtale for Transocean Spitsbergen 

+

Enabler har spuddet Venus i Barentshavet

Forlenger kontrakten til Valaris Stavanger

+

Pressemeldingen fra departementet: – Et politisk veiskille for elektrifisering

Bygger ut Bestla for 6,3 milliarder

Database

Energi24 Database gir enkelt og raskt oversikt og innsikt i kommende prosjekter på norsk sokkel.

Gå til Energi24 Database

Full oversikt over letebrønner

Full oversikt over rigger

Full oversikt over feltutbygginger